Kar :)

Nisan 26, 2024

Vincent Willem Van Gogh


 

126 yorum:

Bez_Bebek dedi ki...

Van Gogh Sarısı diye birşey Var. Bütün Dünya Biliyor :) Sana Dünyaları Sığdırmışken Günaydın Aşk :) 🐦🤍

Bez_Bebek dedi ki...

Yıldızlı Gece

Bez_Bebek dedi ki...

Ben demiyorum Van Gogh diyor / yıldızlı Gece
Onu Anlat bunu Anlat Çattık. Aç bak Allasen :Pp Google da envayi çeşiti var. Bu da Başka Bi Çeşiti Hadi Yorma beni :)

Adsız dedi ki...

Bildiğin kemik torbası işte. İnsan azcik yemek yapıp yer.

Bez_Bebek dedi ki...

Yapan olsa da yesek :)

Adsız dedi ki...

pişkinlikte nirvana.

Bez_Bebek dedi ki...

Yalnız değilsin.Bende kendimden memnun değilim :Pp

Figaro dedi ki...

Günaydıııın :))

Bez_Bebek dedi ki...

İyi olsam iyiyim demem mi?

Adsız dedi ki...

aynen...

Bez_Bebek dedi ki...

Eyleyemediklerinin İsmini Kader koyma yazıyor okuduğum kitapta. Bazen olmaz. Haklısın ;)

Adsız dedi ki...

Özellikle her önüne gelen burnunu sokarsa, olsa bile olsa olsa mındar olur.

Bez_Bebek dedi ki...

Aynı kitaptan devam o halde "kendi ismini duymayı özlemekmiş yalnızlık" Çok Acıklı değil mi? Çırılçıplak yalnızlık. Buz Gibi.. Gece Gibi Karanlık

Bez_Bebek dedi ki...

Bazı kapılar kapanırken çok üzülüyorsun bu kesin

Bez_Bebek dedi ki...

https://youtu.be/QFX2LIPMHZI?si=Tvyflqhme58wMju9

Dinlenmece 🤍

Bez_Bebek dedi ki...

https://youtu.be/tW3RHWc2D4o?si=WFXHNURuIJjSqEBf

Pardon Sevgilim

Bez_Bebek dedi ki...

https://youtu.be/sYG3vOruCWQ?si=CINGLjSXTMsNYiXc

Konumuza Dönelim :)

Bez_Bebek dedi ki...

Sevgi Neydi? Sevgi Ardından Gidilen ve Bir türlü Benim Olmayan Bir şeydi Sevgi İlyas Değil Cemşitti.. Nebil Özgentürk Ahmet Mekin Belgeselinde kuruyor bu Cümleyi / Selvi Boyluma Atfederek.

Figaro dedi ki...

"Bir kuşu dilinden hiç öpmedim
Belki bir gün öpebilirim
Belki bir gün rüzgar olurum ben de
Eserim başakların üzerinden
Kalbim bir yaz gününe karışsın isterim
Bir kuş cıvıltısında doğmak için yeniden."

A.Behramoğlu - İlkbahar

Bez_Bebek dedi ki...

Şahane Bi şiir :) Nasılda atlamışım Bi kuşu Kuş Dilinden Öpmeyi :) Figo seviyorum seni hep 🐦

Bez_Bebek dedi ki...

Kuş Dili Çocukluğumun Çocuksu Mahremiyetini En çok Çoçukça Bi Masumiyeti barındıran İletişim Organı. Kuş Dilinden Öpmek Nasılda gelmedi Aklıma! Kızdım Kendime.. Yine

Bez_Bebek dedi ki...

Kuş Dilini Sevdiğim

Figaro dedi ki...

:)<3

İYİ PAZARLAR....


Günaydııııın :)

Bez_Bebek dedi ki...

An'ı yaşa, yarın da Gelip Geçecek Dün Olacak. Günaydın Bugün :)

Bez_Bebek dedi ki...

Ventus ut amittit vires, nisi robore densæ Occurrant silvæ spatio diffusus inani.

Rüzgâr eğer sık ormanlarla çarpışmazsa Boşlukta dağılıp kaybolur.

Lucanus, Pharsalia, III-362-3

"Yine aynı şekilde sarsılmış, rahatsız olmuş, dağılmış bir ruh da herhangi bir şeyle engellenmezse kendi içinde kaybolur gider, ona destek olabilecek ve onu meşgul edecek bir şey gerekir."

Denemeler / Montaigne

Bez_Bebek dedi ki...

Hal Böyleyken Böyle Azizim :) İyi Geceler :)

Figaro dedi ki...

Yeni Bir Haftaya....

Günaydıııın :)

Bez_Bebek dedi ki...

Herkese Benden Çiçekli Bi Günaydın Çek :) Şakire yok 🩷🌸🌸

Falanfelan dedi ki...

:) Merhaba. Hepinize güzel bir hafta diliyorum.

Falanfelan dedi ki...

Biz gelince bir yağmur başlar
yüzün çizilir buğulanan camlara
bir uzun karartma biter
akasyalar köpürür birdenbire
ve her avluda adınla anılan
çiçekler sulanır akşamüstleri
Bir arkadaş evine uğrarız yolüstü
bir fincan kahve içeriz, ısıtır bizi
başını sessizce omzuma koyarsın
gülüreyhan olur soluğun.
Kalbim Unut Bu Şiiri-Ahmet Telli

Falanfelan dedi ki...

https://youtu.be/St98iiQb2Mo?si=S9Qa2FGwdi34YOEJ

Bez_Bebek dedi ki...

Bişi diyim mi ben Akasya Seviyormuşum Bunca zaman üstelik içten içe. Ama nasıl güzel kokuyorlar taze Afrodizyak Resmen :)

Bez_Bebek dedi ki...

Bu arada doktor. Şiir ve şarkı güzel ama merabana merhaba yok.

Bez_Bebek dedi ki...

İyi Günler Blog.. Her nerede yaşanıyor yada yaşatılıyorsan.

Daksil dedi ki...

Ne olacak bu fb nin hali.

Daksil dedi ki...

Selamlar bu arada.

Daksil dedi ki...

Heyy kime diyon Daksil

Daksil dedi ki...

Bana mı diyon

Daksil dedi ki...

He sana diyon

Daksil dedi ki...

Daksil Sen benim kim oldugumi biliyon mu

Daksil dedi ki...

He de bakam kimsin

Daksil dedi ki...

Gelecegin Daksil Partisi il başkan yardımcısının makam soförünün kuzeni

Daksil dedi ki...

Eee ne yani bizim mahalle muhtarının abisi de bizim aile dostumuzdur.

Daksil dedi ki...

Daksilce

Daksil dedi ki...

Bugün dağda acı ve tatlı filiz topladım da... mmmmm

Daksil dedi ki...

Kendi kendine konusana deli derlerdi..

Daksil dedi ki...

Hu huuu

Daksil dedi ki...

Blog Belgesel Bülteni, Blog Ana Haber

Daksil dedi ki...

Dün tam 8.000 metre yürüyüş yapmısım.

Daksil dedi ki...

Onsekiz minare devri devrani

Daksil dedi ki...

https://youtu.be/doAbwYLVuVw?si=8RkaKpFknx2pWc2w


Kılıcımı kuşandım istikamet Gazze . Hazır gitmişken Aşkelon'uda alıp geleyim

Daksil dedi ki...

Fenerbahce bu sene şampiyon olursa eğer Galatasaray olamaz.

Bez_Bebek dedi ki...

Nası yani ?

Bez_Bebek dedi ki...

Deli Daksil :) Seni Görmek Güzel De.. Sen Senmisin :Pp

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 20:10
Selamlar bu arada.

Selam Valla. Yine de Seviyom ben bu halini :)

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 20:48
Blog Belgesel Bülteni, Blog Ana Haber

Komutanım Rahat ol Sabah Kuşağı Akşam Kuşağı Emrine Amade Ayol :)

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 20:39
Bugün dağda acı ve tatlı filiz topladım da... mmmmm

Enteresan 💭

Bez_Bebek dedi ki...

Ve hala mı? Ve Neden!

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 21:06
https://youtu.be/doAbwYLVuVw?si=8RkaKpFknx2pWc2w

Bu Selahattin de Bülent Şakrak oynamıyor mu ya?

Daksil dedi ki...

Benn ben daksil

Bez_Bebek dedi ki...

Daksilcim istediğin sorudan başla Neler oluyor Aşko?

Daksil dedi ki...

Yavv ege de cok olur. Tatlısı kuşkonmaz bitkisine benzwr. Yumurtalı bayılırım. Yaz internete acı filiz diye. Gir görsellere görürsün

Bez_Bebek dedi ki...

Nasıl Bir Sevdaysa
“nerede ne zaman kaç kere yaşadık
nasıl bir sevdaysa eskitememiş yıllar
bitirdiğimiz herşeye yeniden başladık
dudaklarımızda birbirimizden mısralar..”

Atilla İLHAN

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 22:50
Yavv ege de cok olur. Tatlısı kuşkonmaz bitkisine benzwr. Yumurtalı bayılırım. Yaz internete acı filiz diye. Gir görsellere görürsün

Filizli bişi sevmiyon ben
Yemiyorum bakmıyorum da.. Sen ye :( Çok yedim Bi Dönem Şimdi Midem Almıyor. Bünye Kabul etmiyor Vesselam.

Daksil dedi ki...

Beni bu hallere fenerbahce getirdi

Bez_Bebek dedi ki...

Niye Dağlardasın sen? Balıklara Noldu?

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 22:53
Beni bu hallere fenerbahce getirdi

Fb seviyorum. Ali Koç'u Daha Çok.

Daksil dedi ki...

Yasak çicekler dağda oluyor

Daksil dedi ki...

Hicbirini sevmiyorum

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 22:56
Yasak çicekler dağda oluyor

Manyak. Dağlar kızı Reyhan mı diyon ki? Yoksa yaylalar yaylalar Komşu kızını zapt Eyle.. mi?

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 22:57
Hicbirini sevmiyorum

Beni?

Daksil dedi ki...

Çok Eski dost/arkadaş sevilmez mi?

Bez_Bebek dedi ki...

Sarmaşık Otu o.

Daksil dedi ki...

Sarmasık marmasık yapraklısı az acı olur digeti tatlı. Ben bayılırım. Birde arap sacı denen diger ot var. Pışmemiş hali rakı/anoson gibi kokat

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 23:01
Çok Eski dost/arkadaş sevilmez mi?

Sensin Eski. Kurban ol Bana. Sevcen tabi. Bu arada Zehirli Sarmaşık diye Bi film izlemiştim Bi bak sende Google dan

Bez_Bebek dedi ki...

Film biraz Ayıpçı. Önceden Diyim De Bil.

Daksil dedi ki...

Evet öyleymiş de geç kaldın artik

Bez_Bebek dedi ki...

Hiçbirşey için Geç Değildir

Daksil dedi ki...

Diyosun

Peki bizim FB neolacak

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 23:19
Diyosun
Peki bizim FB neolacak


Ne olsun Valla kaçınılmaz olandan Zevk Almaya bakacak. Olacak Olan Bu.

Daksil dedi ki...

Selahaddin eyyubi bitti. Dizi.

Bez_Bebek dedi ki...

Hükümdar Timur hapse düşer bir gün,

ve umudunu yitirir.

Allah’ın işi bu ya, karıncayla karşılaşır,

yâda karınca azmini Timur’un gözüne sokar!

Bir buğday tanesidir karıncanın hikâyesi.

Kendinden kat kat büyük bir buğday tanesini

yuvasına ulaştırmak için her gün çabalar durur,

defalarca defalarca dener.

Yorulunca yuvasına gider biraz dinlenir,

sabah kalkıp bakar Timur,

karınca yine buğdayın peşindedir…

Saymaya karar verir Timur,

kaç kez düşürüp kaç kez tekrar kaldırmaya çalıştığını…

Bini geçer, yorulur saymaktan azmini, umudunu.

Karınca hiç yorulmaz yıkılıp doğrulmaktan.

Bir sabah ne görsün, şaşar kalır hükümdar,

karıncanın sırtında bir buğday tanesi var…

Timur karar verir o sabah, karıncanın taklitçisi olmaya,

O kararında ne kadar sadık olabilmiş bizi bağlamaz ama

bu hikâye bir yol açsın dileriz tükenmiş umutlara…

Bir sabah gerçekten gücüm kalmadığını anladığımda

kalkar kalkmaz gözümün çarpacağı bir yere

küçük bir not iliştiririm.

KALBİM!

Ne olur karıncayı unutma!

Karıncanın sahibini ise asla unutma!

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 23:34
Selahaddin eyyubi bitti. Dizi.

Güzel mi?
Ben Kızılcık Şerbocuyum. Pinko filan

Daksil dedi ki...

Ben sabah erken kalkacam Sojbetine de doyum olmadı.
İnsan nasılsın diye bi sorardı ya.

Daksil dedi ki...

Sen önceden böyle degildin. Daga bi hal hatır sorardın. Yaşlanıyon mu ne? :)

Bez_Bebek dedi ki...

Sordum ya be

Bez_Bebek dedi ki...

Bayılıyorum sana Nasılsın diye sorup senin cevap vermeyişine +1

Daksil dedi ki...

Ben gidiyorum. Ozaman

Bez_Bebek dedi ki...

Neler oluyor demişim // hayatında Neler oluyor = Nasılsın

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 23:44
Ben gidiyorum. Ozaman

Vaktidir.. Ben Nasılsın derim sen Gidersin. Vakit hep bu vakit. Nasılsın Vakti Gitmek Zamanıdır.

Daksil dedi ki...

Bugün sormamişsın

Daksil dedi ki...

Senin hayatında neler oluyor?

Daksil dedi ki...

Kısaca nassın?
Görüşmeyeli

Bez_Bebek dedi ki...

80's. Karışık Kaset gibi benim Hayatım.

Bez_Bebek dedi ki...

Sevgiliye Nazire için hazırlanan Kaset varya Göndermeli Atarlı Çakarlı Bi Kaset işte öyle

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 23:48
Kısaca nassın?
Görüşmeyeli

Bence iyiyim.

Bez_Bebek dedi ki...

Ya sen Gçrüşmeyeli

Daksil dedi ki...

Hımm benimde Daksil yollarda ve daglarda

Tavzan kac tazi yakala

Bez_Bebek dedi ki...

Bırak bu işleri / Çekip Alacağım seni O hayattan Kaçan Balık Büyük Olur Kaç Kaç Nereye kadar?

Daksil dedi ki...

Her an ve herseyle mücadele.

Gerci mücadele, isimin adı

Daksil dedi ki...

Gel biz ne yapalım biliyon mu

Daksil dedi ki...

Senin işinle benim isimi kısa süreligine Mübadele yapalım.

Daksil dedi ki...

Hocam cok yavaşsın

Daksil dedi ki...

Daha önxe böylemiydin?

Daksil dedi ki...

Bez_Bebek29 Nisan 2024 23:57
Bırak bu işleri / Çekip Alacağım seni O hayattan


Gerçekten mi?

Daksil dedi ki...

Esahtan mı, sahiden mi?

Daksil dedi ki...

Ehhh benden bukadar. 03.30 da tavsan avına çıkacam

Bez_Bebek dedi ki...

Yemin Etmelimiyim :Pp

Bez_Bebek dedi ki...

Git o halde. Gittiğin yerden konum At. Korkma ben hep yanındayım. Ben seni Korurum.

Daksil dedi ki...

Hangi sorunun cevabı

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil29 Nisan 2024 23:59
Gel biz ne yapalım biliyon mu

Napsak :)

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil30 Nisan 2024 00:09
Hangi sorunun cevabı

Essah mı? Gerçekten mi? Seni o hayattan kurtaracağım ? Yemin Ederim

Bez_Bebek dedi ki...

Yemin Etmelimiyim

Bez_Bebek dedi ki...

Ettim

Bez_Bebek dedi ki...

İyi Geceler :)

Bez_Bebek dedi ki...

👀

Daksil dedi ki...

Sen daha on yıldir olta takımı mı almadın

Bez_Bebek dedi ki...

Alcam. Ama şimdi konu uyku soluğumu kesmeden ve Rüyalarımız karışmadan birbirine uyu hadi. Görev seni bekler Biliyorum :)

Daksil dedi ki...

Bez_Bebek30 Nisan 2024 00:11
Daksil30 Nisan 2024 00:09
Hangi sorunun cevabı

Essah mı? Gerçekten mi? Seni o hayattan kurtaracağım ? Yemin Ederim


Nassıl

Bez_Bebek dedi ki...

"Bulut geçti, gözyaşları kaldı çimende
Gül rengi şarap içilmez mi böyle günde?
Bugün bu çimen bizim, yarın kim bilir kim
Gezecek bizim toprağın yeşilliğinde."

Rubailer, Ömer Hayyam

Bez_Bebek dedi ki...

Nasılı Nedeni sır.. Sırrı bende Saklı. Esrarengiz olmak gibisi Var mı:)

Bez_Bebek dedi ki...

Bir Cihan Kafes kitabımın Adı bu.

Daksil dedi ki...

Offf yaa ölünce hepimiz kurtiluyoruz. Bende sanmıstım ki.. şirketlerden birine genel müdür oldum

Daksil dedi ki...

Ama ESrarengizlik benim işim. Benim silahımla 12den vurmak

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil30 Nisan 2024 00:24
Bende sanmıstım ki.. şirketlerden birine genel müdür oldum

Paristekinin Güvenlik Müdürü ol. Allah Derim.

Bez_Bebek dedi ki...

Daksil30 Nisan 2024 00:29
Benim silahımla 12den vurmak

Gez Göz Arpacık. Hadi Gittttttt