Kar :)

Mart 08, 2024

TÜM DÜNYA KADINLARI GÜNÜ



 

38 yorum:

Bez_Bebek dedi ki...

Bizim topraklarda önce Kadınlar Uyanır, sonra Güneş Doğar;
Çünkü Güneşi Kadınlar Doğurur..

Bez_Bebek dedi ki...

Dünya Kadınlar Günümüz kutlu olsun Ahali ;)

Bez_Bebek dedi ki...

Kır Zincirlerini Be Kadın 🪽🐦🧿

Figaro dedi ki...

https://foto.haberler.com/haber/2021/03/08/8-mart-dunya-kadinlar-gunu-sozleri-en-iyi-guzel-13978925_7901_amp.jpg

Adam olmadan önce insan olabilmenin en temel unsurudur kadın. Çoğu zaman değil, her zaman her gözün nuru, hayatın can damarıdır.

8 Mart dünya kadınlar günümüz kutlu olsun🌷❤️

Bez_Bebek dedi ki...

Bacaklarımı açmak depremlere, saçlarımı açmak fırtınalara ve rüzgarlara sebep OLUYORSA..

Gerdanımdan küçük bir görüntü denizlerin yükselmesine, sesim toprağın kaymasına sebep oluyorsa..

Sütlü koca memelerimin görünümü kıtlığa ve sefalete neden oluyorsa...

kollarımın açıklığı iklimi ISITIYORSA..

Gülüşüm kainatın dengesini bozup, istikrarsızlık yaratıp tüm ahlaksız içgüdüleri uyandırıyorsa..

tüm doğal felaketlerin ardında ben varsam, o halde benden kork!

Çünkü ilahi Güç Ben, Mutsuz ve Ölümlü Olan Sensin!

Taous Ait Mesghat / Cezayirli Kadın Şair

Bez_Bebek dedi ki...

Kadınlar Göğün yarısıdır Derler.. Göğün Diğer yarısına Günaydın O halde :)

Figaro dedi ki...

https://www.tiktok.com/@ali_mrt_08_/video/7333118654529162501?lang=tr-TR


Günaydın :)

Bez_Bebek dedi ki...

https://youtu.be/-O22D3EV6G0?si=yNdhkAL5HtXHka98

Bez_Bebek dedi ki...

Ne Demişler :) Şarkı Şarkı Şarkııııııı ;)

KABUS dedi ki...

https://vm.tiktok.com/ZMMM92jQV/

HAYIRLI RAMAZANLAR!

Bez_Bebek dedi ki...

Eskiden olsa Gece Gece Ramazan Manileri yazılırdı. Figocan bizi her Bi şeyden mahrum bıraktı. Yine de hayırlı Ramazanlar Milletcim :)

Bez_Bebek dedi ki...

"Hiç Sormadı Aşk yaralarımızdan Vurdu." Tüm yarasının ve Merheminin farkında olanlara diyelim; 14 Mart Tıp Bayramı Kutlu Mutlu Olsun

Figaro dedi ki...

Büyük bir fedakârlıkla çalışan başta hekimlerimiz olmak üzere tüm sağlık çalışanlarının ve Ailemdeki tüm Doktorların Gayemin, Nilimin ,Falanfelan Beyin
14 Mart Tıp Bayramı kutlu olsun. İyi ki varsınız.

“Beni Türk Hekimlerine Emanet Edin.” M. Kemal ATATÜRK

Figaro dedi ki...

Blogger Bez_Bebek dedi ki...
Eskiden olsa Gece Gece Ramazan Manileri yazılırdı. Figocan bizi her Bi şeyden mahrum bıraktı. Yine de hayırlı Ramazanlar Milletcim :)

Oyyy sahurda bi toparlanabilsem yine yazıcam ama bi türlü hiç bişeye yetişemiyorum :)

Hayırlı Ramazanlar Hepimize :)

Bez_Bebek dedi ki...

https://vm.tiktok.com/ZMMhjrhr3/

Sahurrrr hey Sahur tam tam tam yani Ramazan Davulu. Mani bilsem onu da söylerdim. Tam tam tammmmmm

Bez_Bebek dedi ki...

Bu arada ben oruç tutmuyorum ama Figocanım gibi hiç aksatmadan tutanların oruçları kabul olsun inşallah :) İyi niyetimle Amin 🧿

Bez_Bebek dedi ki...

https://youtu.be/sv7NryXE9pw?si=P7wsS9MscjQhmb_8

İlahi Ben..

Figaro dedi ki...

Yaram derindir eşme.
Aman derdimi deşme
Sahurda börek yoktu.
Gözlerim oldu çeşme.


Günaydın :)

Bez_Bebek dedi ki...

Figaro16 Mart 2024 05:29
Yaram derindir eşme.
Aman derdimi deşme
Sahurda börek yoktu.
Gözlerim oldu çeşme.

Günaydın :)


Figocanım mani de okuduğuna göre Ramazanın 15. de para toplamaya geliriz artık. GümBeDe GümM (Laf aramızda Davul Çalmayı ilerlettim) tam tam tamamm da Neymiş dimi ama :Pp Sabah'ı Şerifleriniz Hayrola :) Galiba Bi de Günaydın Millet :);)

Bez_Bebek dedi ki...

Do you Believe in Love ❣️

Figaro dedi ki...

Akşamdan pilavı pişirdim
Gene karnımı şişirdim
Çok mani diyecektim ama
Defteri yolda düşürdüm


Günaydın :)

Adsız dedi ki...

Evet

Bez_Bebek dedi ki...

İllaki

Adsız dedi ki...

https://www.instagram.com/reel/C4kSN9pNeHo/?igsh=NzZnb2N3bGN5YmEy

Figaro dedi ki...

Çanakkale Zaferi’nin 109. yıldönümünü kutluyor; bugünlere ulaşmamızı sağlayan başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere, vatanın bölünmez bütünlüğü ve Türk milletinin huzur ve güvenliği için hayatlarını feda etmekten çekinmeyen aziz şehitlerimizi minnet ve saygıyla anıyorum.

Ne Mutlu Türküm Diyene.

Figaro dedi ki...

Hoşafın suyu boldur
Bir kepçe daha doldur
Sahurda köfte varmış
Ne olur erken kaldır


Günaydın :)

Bez_Bebek dedi ki...

Benimle yaşlansana ?
Kitap okurum, çay demler şiir yazarım sana.
Ha birde, her sabah için şükrederim, sonra gözlerine bakar "Amin" derim.
Amin, bu gün de gördüm seni, bu gün de güzel geçecek demek ki. Ben herkes gibi değil de, duam gibi severim seni.
Kalbimden, gönlümden kopan gizli saklı sözler gibi.
Kim duasını sevmeden diler ki?

Özdemir Asaf // Günaydın Herşey :)

Bez_Bebek dedi ki...

https://vm.tiktok.com/ZMMBY3Cgd/

Bi tiktoklarca Bi tiktok

Bez_Bebek dedi ki...

"Ah sonumu küçük şeyler getirecek benim
Küçük meselelere büyük takılacağım
Kağıt kesiğinden olacak sonum
Boşluğuna geleceğim kendimin
Biliyorum"

Dördüncü Şiir / İyi Geceler

Figaro dedi ki...

Sahur oldu ışıyor
Bülbüller ötüşüyor
İftara çay deyince
Yüreğim tutuşuyor.



Günaydın :)

Bez_Bebek dedi ki...

https://youtu.be/kVUagjtjZWY?si=E-A-vR20-UP0pnY-

Are u ok?

Adsız dedi ki...

I see

Bez_Bebek dedi ki...

Hmm

Adsız dedi ki...

(?)

Figaro dedi ki...

Sahurda neler yenir neler
En güzelidir tereyağlı pideler!
Aç kalsın biraz mideler
Rahatlasın bünyeler


Günaydın :)

Bez_Bebek dedi ki...

Birinin Baharı Getirmesi Gerek.. Belki de En Çok Bu Sebepten Günaydın :) 🌸🌸🌸 Çiçekli Bir Bahar Diliyorum :)

Bez_Bebek dedi ki...

"Sımsıkı sarılalım aramızdan rüzgar bile Geçemesin" der Cedric.. Gel bizde Senle Sarılalım tüm Günahlar hapsolsun Aramızda. Ne dersin?

Adsız dedi ki...

👫